היא הרצאה מאלפת שחושפת את הסיפורים מאחורי המותגים הגדולים.
למה אנחנו קונים מים "מינרליים" בבקבוק?
מי אמר שבריא לשתות כוס חלב ביום (עדיף עם קערת קורנפלקס על הבוקר)?
באיזה "מק" השתמש אלברט איינשטיין כשפיתח את תורת היחסות?
כיצד בונים סיפור סוחף שגורם למיליוני אנשים לקנות אותו (ואת המותג)?
ולמה אנחנו מתמכרים לסיפורים האלה?
הוא כלי עוצמתי שבעזרתו אנחנו בונים מיתוג עמוק ומובן לקהל. יצירת סיפור מובן והגיוני שנובע מהערכים של המותג או של חברת האם, ויוצר נרטיב אחיד שמחבר בין השימושים, לנראות ולהזדהות של הלקוח עם המותג.
אסף אופק, במאי ואיש קריאייטיב עם 25 שנות ניסיון בעולם הפרסום הישראלי, מספר על מאחורי הקלעים של הסטוריטלינג המפורסמים – בארץ ובעולם.
בחלקם לקח חלק באופן אישי.
• בהרצאה נחשוף את הסודות מאחורי מותגים ישראליים מובילים
• ניצור ביחד עם הקהל סיפור מותג בזמן אמת
• נתרגל מיתוג אישי בעזרת סטוריטלינג
לכל מי שנכנס פעם לקניון, למי שהולך לקניות בסופר, לכל מי שצופה בהפסקת הפרסומות.
כל מי שעוסק בפרסום ושיווק, בעלי עסקים שרוצים לשפר את המיתוג שלהם, וכל מי שרוצה לפתוח את העיניים ולראות כיצד זה עובד באמת.
ההרצאה לא מומלצת למי שאין לו כרטיס אשראי וחיבור לאינטרנט.